See English Version

تعرفه های ثبت نام

ضمن قدردانی از استقبال گسترده اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم از همایش ملی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت ، به اطلاع می‌رساند به منظور انجام فرآیند ثبت‌نام و پذیرش نهایی مقالات، حداقل یکی از مؤلفان هر مقاله باید در کنفرانس ثبت‌نام نماید. در غیر اینصورت، مقاله مزبور در مجموعه مقالات چاپ نخواهد گردید.

هزینه ثبت نام  شرکت کنندگان با مقاله بعد از داوری و در صورت پذیرفته شدن مقالات دریافت خواهد شد و در مرحله ارسال مقاله نیازی به پرداخت وجه ثبت نام نیست. ولی شرکت کنندگان بدون مقاله از همان ابتدا می توانند هزینه مربوطه را واریز نموده و مراحل ثبت نام نهایی را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است درج شناسه واریز در فیش واریزی الزامی می باشد.  

 

شماره حساب تمرکزی نزد بانک مرکزی:  4001025403019829

شماره شبا: ir41-0100-0040-0102-5403-0198-29

شناسه واریز(الزامی): 204-0000-0000-0000-3557-6011-0254-365

 

هزينه هاي ثبت نام :

مقاله دهندگان  :

دانشجو   2,500,000 ریال

غير دانشجو   5,000,000  ریال

 

- شامل: داوری مقاله ، صدور کارت اینترنتی ، حضور در کنفرانس، حضور در پنل های تخصصی و ارائه های مقالات، دریافت گواهینامه پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان، دریافت گواهینامه ارائه مقاله با ذکر نام فرد ثبت نام کننده ، دریافت گواهینامه با ذکر نام فرد ثبت نام کننده، کتاب مجموعه چکیده مقالات، پذیرایی بین جلسات، هدایای کنفرانس، نهار روز کنفرانس.

 

شرکت کنندگان بدون مقاله :

شركت كنندگان بدون مقاله ( دانشجو )  2,500,000 ریال

شركت كنندگان بدون مقاله ( غير دانشجو)  5,000,000 ریال

- شامل: صدور کارت اینترنتی، حضور در کنفرانس، شرکت در جلسات، دریافت گواهینامه حضور در کنفرانس، حضور در پنل های تخصصی و ارائه های مقالات، کتاب مجموعه چکیده مقالات، پذیرایی بین جلسات، هدایای کنفرانس، نهار روز کنفرانس.

 

 

همراه :

دانشجو: 2,000,000 ریال

غير دانشجو: 4,000,000 ریال

 

تذکر مهم ثبت نام کنندگان همراه :

فرد ثبت نام کننده در قالب همراه باید ابتدا در سایت عضو شده و اکانت شخصی ایجاد نموده، سپس وارد اکانت خود شده و در منو ثبت نام نهایی گزینه ثبت نام همراه را انتخاب نموده و ثبت نام را تکمیل نماید. به عبارت دیگر ثبت نام فرد همراه از طریق اکانت نویسنده مسئول امکان پذیر نمی باشد. همچنین فرد همراه هنگام ثبت نام در منو ثبت نام نهایی در پنل خود باید کد همراه را وارد نماید که این کد در پنل نویسنده مسئول پس از ثبت نام نهایی او در منو وضعیت مقالات ظاهر گردیده و فرد همراه باید این کد را از نویسنده مسئول دریافت نماید.

 

*مقاله دهنده یا نویسنده مقاله شخصی است که مقاله به نام او در سایت کنفرانس ارسال و ثبت نام شده است و در روز کنفرانس مقاله پذیرفته شده را (شفاهی – پوستر) ارائه می نماید و گواهی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان و گواهی حضور و ارائه مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام وی و گواهینامه آموزشی با ذکر نام وی به او اعطا می گردد.

 

**همراه فرد و یا افرادی تلقی میگردند که نام ایشان در مقاله ذکر شده باشد (نام او در بین نویسندگان مقاله باشد) و در روز کنفرانس بهمراه فرد ارسال کننده و ثبت نام کننده مقاله حضور یابد و گواهی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان و گواهی حضور و ارائه مقاله با ذکر عنوان مقاله و با ذکر نام وی به او اعطا می گردد.

 

دستور العمل هزينه هر مقاله بيشتر:

هر نفر می تواند چند مقاله را از طریق سامانه کاربران سایت کنفرانس ثبت نماید، که در صورت تایید چند مقاله توسط داوران هزینه ثبت نام مقاله اول بصورت کامل می باشد. هزینه ثبت نام هر یک از مقالات بعدی برای شرکت کنندگان اصلی ، همراه ، حضوری و غیر حضوری به ترتیب زیر می باشد:

 

دانشجو هر مقاله:  1,000,000 ریال

غير دانشجو هر مقاله: 1,500,000 ریال

 

تذکر:

- - کلیه پرداخت ها از طریق واریز به شماره حساب بهمراه شناسه واریز صورت میپذیرد، خواهشمند است پس از واریز فیش پرداختی را به همراه مشخصات واریز کننده به ایمیل دبیرخانه همایش ارسال بفرمائید.

- ارائه کارت دانشجویی و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای ثبت نام کنندگان دانشجویی الزامی می باشد.

 

شرکت در کنفرانس به صورت غیر حضوری:

برای بهره‌گیری از همکاری اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سراسر جهان دبیرخانه همایش در نظر دارد از علاقه‌مندانی که به هر دلیلی امکان شرکت حضوری در همایش را ندارند به صورت غیر حضوری نیز جهت شرکت در همایش ثبت نام نماید. شرکت کنندگان غیر حضوری می توانند با سامانه Webinar همایش ( تالار ارائه مقالات مجازی) در همایش شرکت و به صورت آنلاین از طریق تالار ارائه مقالات در سایت همایش از آنچه در همایش میگذرد باخبر شوند. لذا پژوهشگرانی که به صورت غیرحضوری در همایش ثبت نام نمایند در صورت عدم حضور در همایش و تکمیل مراحل ثبت نام ، گواهینامه  پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان و کتاب مجموعه چکیده مقالات به آدرس الکترونیکی فرد ارسال خواهد گردید. (هیچ تفاوتی در گواهینامه‌های صادره برای شرکت‌کنندگان حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.) هزینه های ثبت نام حالت غیر حضوری در بالا ذکر گردیده است.